DBT ile dijital dönüşüm yolculuğunuzda yalnız değilsiniz. Kullanacağınız
tüm
sistemleri en iyi bilişim teknolojisi servis hizmetleriyle sizlere
sunmaktayız.
BT servis hizmetlerinde, alanında uzman kadromuz ve global çözüm
ortaklarımız
ile BT Danışmanlık, Dış Kaynak, Operasyon Destek ve Yönetilen Hizmetler
ihtiyaçlarınıza en uygun çözümleri sağlamaktayız.
DBT’nin bilgi teknolojileri servisleri ile işletmenizdeki sistem
sürekliliğini
ve verimliliğini en üst seviyeye taşımak için uzman destek ekibimizle
hemen
iletişime geçin.
“Dijital Dönüşüm Yolculuğunuza Benzersiz Servis Hizmetlerimizle Başlayın”
DBT, BT danışmanlık ve proje
danışmanlığı gibi uçtan uça tüm
ihtiyaçlarınıza profesyonel çözümler sunuyor ve
firmanızın
teknolojinin
sağladığı en güncel olanaklardan daha fazla yararlanması
için
profesyonel danışmanlık hizmeti veriyor.
DBT Danışmanlık Hizmetleri’nin ilk adımı, kuruluşların
mevcut
süreçlerini inceleyip gereksinimlerini belirlemek için
“Süreç
Analizi”
yapmasıyla başlar. İkinci adımda, firmanın mevcut ve
yeni
süreçlerine
uygun çözümler için bir rapor hazırlanır. Uygun
yeterlilikteki
çözümler
ve teklifler, “Çözüm Oluşturma” hizmeti kapsamında
müşterilerimizin
değerlendirmesine sunulur. Projenin hayata geçirilmesine
olanak
veren
son aşama ise “Proje Yönetimi” hizmetinin sunulmasıdır.
Dijital Dönüşüm Yolculuğunuza
"Benzersiz Servis Hizmetlerimizle Başlayın”
DBT ile dijital dönüşüm yolculuğunuzda yalnız değilsiniz. Kullanacağınız tüm sistemleri en iyi bilişim teknolojisi servis hizmetleriyle sizlere sunmaktayız. BT servis hizmetlerinde, alanında uzman kadromuz ve global çözüm ortaklarımız ile BT Danışmanlık, Dış Kaynak, Operasyon Destek ve Yönetilen Hizmetler ihtiyaçlarınıza en uygun çözümleri sağlamaktayız.
DBT’nin bilgi teknolojileri servisleri ile işletmenizdeki sistem sürekliliğini ve verimliliğini en üst seviyeye taşımak için uzman destek ekibimizle hemen iletişime geçin.
DBT, BT danışmanlık ve proje danışmanlığı
gibi uçtan uça tüm ihtiyaçlarınıza profesyonel
çözümler sunuyor ve firmanızın teknolojinin
sağladığı en güncel olanaklardan
daha fazla yararlanması için profesyonel
danışmanlık hizmeti veriyor.
DBT Danışmanlık Hizmetleri’nin ilk adımı,
kuruluşların mevcut süreçlerini inceleyip gereksinimlerini belirlemek
için “Süreç Analizi” yapmasıyla başlar. İkinci adımda, firmanın mevcut
ve yeni süreçlerine uygun çözümler için bir rapor hazırlanır.
Uygun yeterlilikteki çözümler ve teklifler, “Çözüm Oluşturma” hizmeti
kapsamında
müşterilerimizin değerlendirmesine sunulur.
Projenin hayata geçirilmesine olanak veren son
aşama ise “Proje Yönetimi” hizmetinin sunulmasıdır.
Süreç Analizi Gereksinimleri belirleme için gerekli incelemeler yapılır.
Çözüm Oluşturma Rapor hazırlanarak uygun yeterlilikte çözümler önerilir.
Proje Yönetimi Projenin hayata geçirilmesine olanak veren hizmet sunulur
Müşterilerimiz ile açık iletişim halinde, etkin koordinasyon ve iş birliği sağlayarak hizmetlerimizi birbirine senkronize bir sistematikle planlıyoruz.
Firmanızın teknoloji ihtiyaçlarına odaklanarak gerekli entegrasyonları gerçekleştiriyoruz.
Gelişen ve değişen teknolojinin güncel takibiyle, sistemler hakkında gerekli bilgileri ve önerileri siz değerli müşterilerimize sunuyoruz.
Maliyetlerini düşürmek
Kârlılığını arttırmak
İhtiyaçlarını doğru
tespit
edebilmek
Risklerini minimize
etmek
Teknolojik yeniliklere uyumlu hale dönüşmesini sağlamak
Rekabet gücünü arttıracak fırsat ve çözümler sağlamak
Getirisi ölçülebilir çözümlerini geliştirebilmek
İşletmenizin BT altyapısının
kesintisiz hizmet vermesini sağlayarak olası sorunlara anında müdahale
etmek,
zaman ve iş kayıplarının önüne geçmek mi istiyorsunuz? DBT, alanında
uzman ve
tecrübeli olan kadrosu ile uç noktalardaki BT altyapınızın sürekli
olması için
kullanıcı sorunları, network bileşenleri ve akıllı cihazlarınıza,
yerinde ve zamanında
kesintisiz destek hizmeti sağlıyor. Bu sayede işletme maliyetleriniz
düşecek operasyonel
verimliliğiniz artacaktır.
DBT Hizmet Merkezi ile firma, müşteri bilgileri,
mali veriler vb. tüm bilgiler elektronik ortamda kayıt altına alınıp
korunur.
Günümüzde çoğalan casus yazılımlar ve siber
saldırılara karşı,
BT sistemlerinin de yeni yazılımlara entegre olarak daha güvenli
bir yapıya dönüştürülmesi gereklidir. Operasyonel destek
hizmetlerimiz sayesinde hem hizmet kalitesi artıracak hem de
şirketiniz için hayati derecede önemli olan bilgileri korumuş olacaksınız.
DBT Hizmet Merkezi’nin, yüksek SLA şartlarında
müşterilerine sağladığı esnek hizmet planlarını öğrenmek
için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Tüm BT sistemlerinin sorunsuz bir biçimde çalışmasını sağlamak
Arıza riskini azaltmak ve kritik arızaları ortadan kaldırmak
Müşteri memnuniyetini artırmak
BT sistemlerinden en üst düzeyde getiri elde etmek
Teknik arızalar sonucu sistemde oluşan kesinti süresini en düşük seviyeye indirmek
BT sistem performansını artırarak şirket kurumsal üretkenliğini ve artırmak
Yönetilen hizmetler ile işletmelerin
tüm BT sistemlerinin yönetim ve kontrolü artık DBT güvencesine sahip.
Yönetilen hizmetler ile çalışanlarınızı, katma değeri olmayan günlük
rutin işlerden kurtararak uzmanlık alanlarına odaklamış olursunuz.
DBT kendi alanında tecrübeli ve sertifikalı çalışanları ile 14 yıldır bu
hizmeti
profesyonel olarak sunmanın gururunu yaşıyor.
DBT, şirketlerin BT altyapılarının yönetimi ve 7 gün 24 saat
ağ yönetimi ve izleme desteği için altyapı kurulum desteği sağlayarak,
minimum istihdam maliyetiyle en kaliteli hizmeti sunar. İş sürekliliğini
sağlamak için ise
ağ ve sistem altyapı yönetimine proaktif bir yaklaşım getirmektedir.
Ana işe odaklanmak için zamanı verimli kullanma
Kaynak tüketimini “kullandığın kadar öde” modeliyle esnek bir şekilde yönetme
Bilgi ve iletişim altyapısını (ICT), uygulamaları ve personel giderlerini azaltma
Zorunlu hizmetleri hızlı bir şekilde uygulama
İhtiyaca yönelik hizmetinizin kişiselleştirilmesiyle servis kalitesinin artırılması
Tamamıyla bilgi sistemi sınıfına uygun güvenlik ile servis risklerinin azaltılması
Entegre BT Altyapısı ile iş sürekliliğini sağlama
BT profesyonelleri ile son teknolojiye erişerek performans ve verimliliği artırma
Ulaşılmak istenen hedefleri ve çekilen güçlükleri saptamak
Mevcut sistemin analizini yapmak
Çözüm ve isteklerinize zamanında cevap vermek
Bir zaman çizelgesi oluşturarak bütçenize uygun plan sağlamak
Dış kaynak hizmetleri olarak adlandırılan
“Outsourcing”,
kamu ve özel kuruluşlarının ihtiyaç duydukları iş süreçleri yönetimini,
kendi dışında
uzman bir kuruluşa emanet etmesidir. DBT, müşterilerinin bütçelerindeki
yükü azaltmak için
temel olmayan BT fonksiyonlarını hizmet olarak sunmaktadır.
DBT Dış Kaynak Hizmetlerini kullanarak şirket içi iş bölümü yönetiminiz
uzman ekibimize
aktarılmaktadır. Böylece iş yoğunluğu yaşayan firmanız, etkin bir zaman
ve maliyet
tasarrufu sağlamaktadır. Ayrıca firmanız tamamen uzmanlaştığı konular
üzerine
eğilebilmekte ve iş verimliliğini üst seviyelere çıkarabilmektedir.
IT destek ve bakım hizmetlerimiz; kritik teknik servis hizmetleri, bütünleşik yönetim hizmetleri gibi geniş bir alanda sunulmaktadır. Alanında profesyonel ve sertifikalı personellerimizle işletmelerin asıl işlerine odaklanmasını sağlıyor, BT konusundaki tüm ihtiyaçları için teknik destek ve bakım hizmeti sunuyoruz.
Şirketinizin IT ihtiyaçlarını profesyonel ekibimizden sağlayarak sadece ana faaliyet konunuzla ilgilenmenize imkan tanıyoruz.
Temel olmayan BT varlıklarına ve süreçlerine harcadığınız kaynakların optimizasyonunu sağlıyoruz.
Personellerinizin izin, hastalık ve resmi tatil dönemlerinde şirketinize uzman personel desteği sağlıyoruz.
İletişimi güçlü, teknik bilgisi yüksek ve sektör deneyimi bulunan personeller ile hizmet veriyoruz.
Tam zamanlı, part time ya da proje personeli alternatifleri sağlıyoruz.
Personel performansından memnun kalmadığınız durumlarda değişim talep edebilirsiniz
IT alanında personel adaylarınız için ilan verme, görüşme, eleme ve işe alım süreci maliyetlerinizi ortadan kaldırıp para ve zaman tasarrufu sağlıyoruz.
Operasyon giderlerinizden bilgi işlem destek personel maliyetinizi, faturalandırılmış bir hizmet olarak alıp firmanıza vergisel avantajlar sağlıyoruz.
Güvenlik ve gizlilik ilkelerine en üst seviyede önem veriyor ve uluslararası güvenlik gizlilik standartlarında hizmet veriyoruz.
Çağrı merkezimiz, telefondan dış kaynak destek hizmetimizi kullanan işletmelerden çağrı geldiği anda derhal müşterinin talebini inceler. Telefonda çözülebilir bir durum söz konusu olduğunda sorun çözülerek çağrı hizmeti sonlandırılır. Tüm çağrılarda standart ve detaylı olarak müşteri, ürün, tarih, arıza bilgisi ile yapılan işlem içeriğine ait bilgilere yer verilir.
Ağ veya sunucularda oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, uzaktan erişim yoluyla sağlanır. Uzaktan destek hizmeti ile ekipman ve personel giderleriniz azalır. Şirketinizin ihtiyacına bağlı olarak hem uzaktan hem de yerinden destek hizmeti sunulmaktadır.
Müşterilerimizin problemlerine almış oldukları destek hizmeti kapsamında yerinde destek verilir. Problemlerin doğru tespiti yapılıp gerekli müdahalelerde bulunulduktan sonra talep yerine getirilmiş olur.
Periyodik bakım hizmetimizde, sözleşme kapsamındaki cihazlarla sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Bu hizmet sırasında cihazların kontrolleri yapılır. Tespit edilen arızalar giderildikten sonra fiziksel bağlantıları kontrol edilir.
Standart bir web tarayıcısı kullanılarak herhangi bir lokasyondan destek proseslerinin kontrolünü sağlayan bulut tabanlı hizmet masası ile yararlanılan uzman sayısına bağlı olarak hizmet gerçekleştirilir. Böylece masraflar mevcut yetkinliklere ve hedeflere uygun bir şekilde yönetilir.
Kişiselleştirilmiş parametreler ve eşik değerler kullanılarak 24 saat boyunca altyapı izlemesi yapılır. Mevcut ekipmanlarınızın performans değerleri, şifreli veri iletimi sistemiyle kayıt altına alınır ve izlenen parametreler kullanılarak raporlar hazırlanır.