Dış kaynak hizmetleri olarak
adlandırılan “Outsourcing”, kamu ve
özel
kuruluşlarının ihtiyaç duydukları iş süreçleri
yönetimini, kendi
dışında
uzman bir kuruluşa emanet etmesidir. DBT, müşterilerinin
bütçelerindeki
yükü azaltmak için temel olmayan BT fonksiyonlarını
hizmet
olarak
sunmaktadır.
DBT Dış Kaynak Hizmetlerini kullanarak şirket içi iş
bölümü
yönetiminiz
uzman ekibimize aktarılmaktadır. Böylece iş yoğunluğu
yaşayan
firmanız,
etkin bir zaman ve maliyet tasarrufu sağlamaktadır.
Ayrıca
firmanız
tamamen uzmanlaştığı konular üzerine eğilebilmekte ve iş
verimliliğini
üst seviyelere çıkarabilmektedir.
IT destek ve bakım hizmetlerimiz; kritik teknik servis
hizmetleri,
bütünleşik yönetim hizmetleri gibi geniş bir alanda
sunulmaktadır.
Alanında profesyonel ve sertifikalı personellerimizle
işletmelerin
asıl
işlerine odaklanmasını sağlıyor, BT konusundaki tüm
ihtiyaçları
için
teknik destek ve bakım hizmeti sunuyoruz.
Çağrı merkezimiz, telefondan dış kaynak destek hizmetimizi kullanan işletmelerden çağrı geldiği anda derhal müşterinin talebini inceler. Telefonda çözülebilir bir durum söz konusu olduğunda sorun çözülerek çağrı hizmeti sonlandırılır. Tüm çağrılarda standart ve detaylı olarak müşteri, ürün, tarih, arıza bilgisi ile yapılan işlem içeriğine ait bilgilere yer verilir.
Ağ veya sunucularda oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, uzaktan erişim yoluyla sağlanır. Uzaktan destek hizmeti ile ekipman ve personel giderleriniz azalır. Şirketinizin ihtiyacına bağlı olarak hem uzaktan hem de yerinden destek hizmeti sunulmaktadır.
Müşterilerimizin problemlerine almış oldukları destek hizmeti kapsamında yerinde destek verilir. Problemlerin doğru tespiti yapılıp gerekli müdahalelerde bulunulduktan sonra talep yerine getirilmiş olur.
Periyodik bakım hizmetimizde, sözleşme kapsamındaki cihazlarla sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Bu hizmet sırasında cihazların kontrolleri yapılır. Tespit edilen arızalar giderildikten sonra fiziksel bağlantıları kontrol edilir.
Standart bir web tarayıcısı kullanılarak herhangi bir lokasyondan destek proseslerinin kontrolünü sağlayan bulut tabanlı hizmet masası ile yararlanılan uzman sayısına bağlı olarak hizmet gerçekleştirilir. Böylece masraflar mevcut yetkinliklere ve hedeflere uygun bir şekilde yönetilir.
Kişiselleştirilmiş parametreler ve eşik değerler kullanılarak 24 saat boyunca altyapı izlemesi yapılır. Mevcut ekipmanlarınızın performans değerleri, şifreli veri iletimi sistemiyle kayıt altına alınır ve izlenen parametreler kullanılarak raporlar hazırlanır.
Şirketinizin IT ihtiyaçlarını profesyonel ekibimizden sağlayarak sadece ana faaliyet konunuzla ilgilenmenize imkan tanıyoruz.
Temel olmayan BT varlıklarına ve süreçlerine harcadığınız kaynakların optimizasyonunu sağlıyoruz.
Personellerinizin izin, hastalık ve resmi tatil dönemlerinde şirketinize uzman personel desteği sağlıyoruz.
İletişimi güçlü, teknik bilgisi yüksek ve sektör deneyimi bulunan personeller ile hizmet veriyoruz.
Tam zamanlı, part time ya da proje personeli alternatifleri sağlıyoruz.
Personel performansından memnun kalmadığınız durumlarda değişim talep edebilirsiniz
IT alanında personel adaylarınız için ilan verme, görüşme, eleme ve işe alım süreci maliyetlerinizi ortadan kaldırıp para ve zaman tasarrufu sağlıyoruz.
Operasyon giderlerinizden bilgi işlem destek personel maliyetinizi, faturalandırılmış bir hizmet olarak alıp firmanıza vergisel avantajlar sağlıyoruz.
Güvenlik ve gizlilik ilkelerine en üst seviyede önem veriyor ve uluslararası güvenlik gizlilik standartlarında hizmet veriyoruz.