Mağaza - Ürün Takip - RFID - Nesnelerin İnterneti - IoT | DBT

Bu web sitesi çerezleri kullanmaktadır.

Web Sitemizin geliştirilmesi için, üçüncü taraf çerezleri dahil çerezlerden ve diğer teknolojilerden yararlanılmaktadır. Web Sitemizi kullanmaya devam ettiğiniz veya “İzin Ver” butonuna tıkladığınız takdirde; Çerez Politikası ve Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen kapsamda çerez kullanımları ile buna ilişkin bazı kişisel verilerinizin işlenmesi faaliyetlerine onay vermiş olacaksınız. Zorunlu çerezler dışında çerez kullanımlarını engelleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgiye Çerez Politikamızdan ulaşabilirsiniz. Çerez Politikası ve Çerez Aydınlatma Metni’ni incele

Mağaza Uygulamaları

Mağaza Uygulamaları

Hazır giyim sektörünün yıllık ürün sirkülasyonu yüksek ve satış noktaları fazladır. Bu nedenle RFID teknolojisine geçmek isteyen bir hazır giyim üreticisinin sabit ve değişken yatırım maliyetleri farklılık gösterebilmektedir.

Hazır giyim ürünlerinde yapılacak RFID uygulamalarında, üretim süreçlerinizle uyumlu olan donanımı ve etiketi kullanmanız, yatırımınızın geleceği açısından ciddi önem taşımaktadır. Uygulamalarda kullanılan RFID okuyucuları sayesinde kolilerin içindeki yüzlerce hazır giyim ürünü, saniyeler içinde sayılabilmektedir. Bu sistem sayesinde sevkiyatınız son derece hızlı ve hatasız gerçekleşebilmektedir. RFID etiketleri barkod fiyat etiketlerinin yerine kullanılabileceği gibi, yaka etiketlerine, yıkama talimatlarına, Japon akmazlarına gizlenebilmekte, hırsızlık alarmlarına da entegre edilebilmektedir.

DBT, alanında uzman RFID teknik ekibiyle; şirketinizin üretim, dağıtım ve satış noktalarını A’dan Z’ye inceler. RFID teknolojisinden yararlanabileceğiniz noktaları ve yararlanma yöntemlerini tespit eder. Sonraki aşamada fizibilite hesaplamalarını yapar ve yatırımınızın amorti edilme süresini gösteren nihai raporu şirket yöneticilerinize sunar.

next-page

Mağaza Uygulamasının Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

1

Daha az insan ile daha süratli yapılan stok sayımları sayesinde işgücü tasarrufu sağlanması.

2

Mağazalarda ‘yok’ satışların önüne geçilerek satışların artırılması.

3

Raflara yanlış yerleştirilen veya raflarda eksik olan ürünlerin tespiti sayesinde daha verimli sipariş yönetiminin sağlanması.





4

Üretim süreçleri ve kaynak kullanımının daha verimli planlanabilmesi.

5

Sezon sonu stoklarının azaltılmasının sağlanması.

6

Mağazalarda kayıp ve kaçak ürünlerin azaltılmasının sağlanması.








7

Üretim tesisleri için içsel fire oranının azaltılması.

8

Hatalı sevkiyat işlemlerinin önlenmesi.

9

Gereksiz üretimlerin önlenmesi için mevcut ürün bilgisine sürekli ulaşımın sağlanması








10

Depodan mağazaya gönderilen ürünler ile mağazadan rafa gönderilen ürünlerin işlem süreçlerinin daha hızlı ve hatasız yapılabilmesi.

11

Bayi kanalındaki sahte ürünlerin tespitinin yapılabilmesi.