• Mağaza
  • Sepet
  • Kontrol Paneli
  • Blog
  • Uzaktan Destek
  • İletişim

Blog

Müşterilerinle online toplantı yapabileceğin uygulamalar

Proje yönetimi için Slack: Mail trafiğini ortadan kaldırmak istiyorsan Slack işine en çok yarayacak iş akışı uygulamalarının başında geliyor. Slack’te konu başlıklarına göre kanal oluşturabiliyor, işlerini dilediğin düzende yoluna koyabiliyorsun. Şirket içi iletişim için de kullanabileceğin uygulamanın mobil versiyonu da bulunuyor.  Trello: İş organizasyonu için kullanabileceğin bir diğer uygulama da Trello. Kart ve pano sistemiyle çalışan Trello’da yapılacakların ve […]

Devamını Oku

ÜRETİM PLANLAMA NEDİR?

Üretim planlama; üretim faaliyetleri, üretim miktarı ve üretim düzeyleri gibi süreçleri belirleyen faktörlerin tümünü ifade eder. Hangi ürünün ne kadar ne zaman ve nasıl üretileceği gibi konular, üretim planlamanın sorumluluğundadır. Ayrıca, üretim kapasitesi, bu kapasitenin kullanımı, üretim kapasitesi ile üretim çıktısı dengesi gibi konular da üretim planlaması çerçevesinde tespit edilen ve ele alınan konulardır.             […]

Devamını Oku

SIPOC ANALİZİ NEDİR?

SIPOC (Suppliers Inputs Process Outputs Customers) kelimesi, İngilizce tedarikçi, girdi, süreç, çıktı ve müşteri kelimelerinin baş harflerinin birleşimidir. SIPOC’un amacı herhangi bir karmaşık veya kolay süreci görselleştirmek ve haritalamaktır. Ancak, süreci yönetmek için bir araç değildir. SIPOC analizi, bir işleme gerçekten başlamadan önce yalnızca bir ön adım olarak kullanılabilir. SIPOC’ un anlamını ve nasıl kullanıldığını özetlemek gerekirse, -Basitçe üst düzey bir süreç haritalama […]

Devamını Oku

ERP NEDİR?

ERP – Enterprise Resource Planning (İşletme Kaynaklarının Planlanması olarak Türkçe ’ye çevrilebilir) de şirketlerin girdilerini en iyi şekilde kontrol edip kullanarak çıktılarını en verimli şekilde almalarına yardımcı olan bir planlama sistemidir. ERP, işletmelerin hizmet ve mal üretmesi için gerekli olan başta iş gücü olmak üzere malzeme, makine, ekipman vb. unsurların en verimli bir şekilde kullanılarak […]

Devamını Oku

CRM NEDİR?

Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin İngilizcesi olan Customer Relationship Management kelimelerinin kısaltımı şeklinde kullanılan CRM, işletmelerde iş akışlarını takip ederek yönetme ve geliştirme amacıyla kullanılan bir yazılım ürünüdür. Bu yazılım ürünleri, her işletmenin faaliyet alanlarına, işletmenin altyapısına, çalışan ve müşteri sayısına ve genel olarak yeteneklerine göre değişkenlik gösterebilir. Dolayısıyla bu ürünler esnek bir yapıya sahiptir ve özelleştirilebilir. NE […]

Devamını Oku

MRP VE MRP II NEDİR?

Malzeme İhtiyaç Planlaması (Materials Requirement Planning-MRP), üretimi gerçekleştirmek için gerekli olan malzemelerin ihtiyaç duyulan miktarlarını ve ihtiyaç duyulacak olan zamanlarının ürün ağacı yöntemi ile doğru hesaplanmasını sağlayan bir sistemdir. Malzeme İhtiyaç Planlaması, işletmenin ana üretim planına göre üretim kapasitesi ve sipariş miktarı göz önünde bulundurarak genellikle haftalık olarak yapılır. MRP’den önce ve bilgisayarların endüstriye hâkim […]

Devamını Oku